İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Karev Hediyelik Ürün Kırık Geldi. Firmanın İletişimi Çok Kötü

Gaziantep firması Karev Hediyelik N11.com mağazasından alışveriş yaptım ama bu kadar müşterisini hiçe sayan firma görmedim.Ürün kırık geldi tama olabilir ama sorunu çözmek yerine 6 7 adet mesaj gönderip soru sordum aldığım cevaplar. Nokta nokta nokta. . ... Nokta olarak bir cevap şeklimi var ya!Ne biçim müşteri anlayışı var bunlarda anlamadım.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget