Gaziantep firması Karev Hediyelik N11.com mağazasından alışveriş yaptım ama bu kadar müşterisini hiçe sayan firma görmedim.Ürün kırık geldi tama olabilir ama sorunu çözmek yerine 6 7 adet mesaj gönderip soru sordum aldığım cevaplar. Nokta nokta nokta. . ... Nokta olarak bir cevap şeklimi var ya!Ne biçim müşteri anlayışı var bunlarda anlamadım.
Yorum Gönder