Türk Telekom'un reklamlarına aldanıp operatör değiştirmemek ya da yeni hat falan edinmemek lazım. Aldığım günden beri çekim kalitesi düşük. İnterneti zaten hiç kullanmıyorum. Kullanamadığım hattımın bir de faturasını ödüyorum. Ünlüleri kullanarak reklam yapınca inandırıcı oluyorsunuz değil mi? Onlar sadece alacakları paraya bakarlar. Cayma bedeli yüzünden çıkamıyorum bu basit operatörden. Yazık.
Yorum Gönder