Vodafone'un 3 aylık Spotify +1.5 GB internet paketini 22 liraya aylardır kullanmaktayım, ancak bu ay ücretin alındığına dair gelen mesajla birlikte bana ulaşan Spotify şifresi kullanılmamakta idi, yaklaşık 2 gün sonra Vodafone'u aradığımda bana "şifrelerin şu anda kullanılamadığını genel bir sorun olduğunu ancak mağduriyetimin giderileceği" söylendi bundan 2 gün sonra yani bugün aradığımdaysa şifre diye kendi sitelerinin linkini 2 kere yolladılar sonuç olarak tekrar aradıktan sonra bana "Spotify ile anlaşmalarının bittiğini 22 lira ile sadece 1.5 GB interneti kullanabileceğimi" söylediler sitenizde Spotify +1.5 GB internet için 22 TL yazıyor ve ben ona güvenerek 22 TL vermeyi kabul ettim,şimdi "Spotify ile anlaşmamız bitti sadece interneti kullanabilirsiniz" diyorsunuz "bu etik mi sizce" dediğimdeyse "başka hiçbir çözüm yolu olmadığını bir mağduriyet bulunmadığını, düzeltilmeyeceği" söylendi.
Yorum Gönder