İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Müşteri Temsilcisinin Beni Zor Duruma Sokması.

Vodafone Müşteri Temsilcisinin Beni Zor Duruma Sokması.

Ocak ayınca Vodafone müşteri hizmetlerini arayarak hattımı kontörlüye talep ettim ve işleme alındılar tarafıma döneceklerini belirttiler bende taraflarına bildirdiğim mesai saatleri içerisinde bana ulaşamazsınız gece aranmamı talep ettim ve müşteri temsilcisi arkadaşın söylediği kelime sizinle iletişim kuramasak dahi fatura kesiminde hatlar kontörlüye çevrilecektir. Bende tamam diyerek onayladım ve cayma bedeli ve faturaları ödemeye gittiğimde karşılaştığım senaryo tekrar fatura çıkmış ve hatlar hala faturalı devam ediyor ve tekrar müşteri hizmetleri ile görüştüğümde ise inceleyip size dönüş yapacağız diyerek beklemeye aldılar. İki hafta geçiyor üstünden neredeyse ve hala tarafıma dönen olmadı Vodafone gibi kurumsal bir firmanın çalışanlarının bu kadar bilinçsiz ve bilgisiz olmalarının ceremesini ben çekmek istemiyorum ve gerekirse yasal işlem doğrultusunda konuyu hukuğa taşıyacağım.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget