İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom TTNET İnternete Bağlanma ve Kopma Sorunuma Çare Bulamadı

Türk Telekom TTNET İnternete Bağlanma ve Kopma Sorunuma Çare Bulamadı

İnternet hızımın 16 Mbit'e kadar sınırsız olmasına rağmen 01.05.2016 yılından beri hattımdaki kopmalardan dolayı 8Mbit kullanıyordum. Modemde arıza olduğunu olduğunu söylediler. Yeni modem aldım ve hız güncellemesi ile 14Mbit'e çektiler. 3 gün içinde SNR Margin değerim 6.0db'ye düştü ve internete bağlanmam sorunu meydana geldi. Müşteri hizmetlerini arayıp sorunu söyledim, SNR değeri dedim, temsilciniz "bu konu hakkında bilgim yok" dedi. Arıza kaydı oluşturdum ancak değişen bir şey olmadı. Yaklaşık 7 yıllık kullanıcınızım ancak son 1 senedir sorunuma bir çare bulunmadı. Hep sorun sizin evde deniyor. Halbuki 01.05.2016 yılına kadar sıkıntısız şekilde 16Mbit hız alırken birden bire hattımda arızalar oluştu. Bina yeni bir bina, kablolar yeni, modem yeni ama müşteri eski sanırım o nedenle ilgilenmiyorlar. Bari bir teknik servis elemanı yollayın da evde olan sorunu bulsun (eğer sorun varsa tabi!)

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget