Nisan ayı maaşımdan para çekilerek (istemediğim halde, kanun gereği) Ziraat Emeklilik'e otomatik katılım ile dahil oldum. Sözleşme numaram: 496025***. yine kanun gereği cayma hakkımı kullanarak otomatik katılım'dan çıkmak istiyorum ancak internet şubesine giriş yaptığımda poliçemin statüsü teklif olarak gözüküyor. Teklif durumunda olan sözleşmelere de internet şubesinden işlem yaptırtmıyor. Ziraat Emeklilik, teklif statüsündeki poliçe ile para çekmesini biliyorlar fakat yasal olan cayma hakkımı kullanmama izin vermiyor. Ziraat Emeklilik internet sayfasındaki "öneri, talep ve şikayet başvuru formu" çalışmıyor, hata veriyor. Sözleşmemin statüsünün cayma hakkımı kullanabileceğim şekilde değiştirilmesini talep ediyorum.
Yorum Gönder