Yaklaşık 4 ay önce ameliyatını gerçekleştirdikleri babamın ölümüne sebebiyet verdikleri iddiasıyla Sağlık Bakanlığı'nca soruşturma açılması talebinde bulunduğum Yüregir Başkent Hastanesi' nden bir aklı evvel bugün şikayetime cevaben beni aramış babamın yanımda olup olmadığını soruyor! Bu nasıl bir umursamazlık, nasıl bir hadsizlik, nasıl bir saygısızlık anlamak mümkün değil. Sonra gelsin manşetlerde "sağlık personeline şiddet! " haberleri!
Yorum Gönder