Yeni Aksaray denen firma ile 6 saatlik Ankara İstanbul yolu 8 saate çıktı, 6 saate varırız diye yolcuya söylenip satılan biletle tüm cep şehir terminallerine uğrandı. Duraktan adam alacak belediye otobüsüne döndük muavine 6 saat demiştin sorusunun cevabı burada inebilirsiniz bilmediğimiz firmaya binmeyin koyun ve saf muamelesi görüyorsunuz paranızla rezillik tam da bu.
Yorum Gönder