Antalya Kaleiçi Kapalı Yol'daki Yemen Kahvesi Şubesinde ki garsonlar (2 tane) bakışlarıyla bizi rahatsız ettiler. Mekana girdiğimizde bize kötü ve rahatsız edici bakışlarını sürdürdüler. Bizde oturmaktan vazgeçip geri çıkarken de üstüne üstlük üzerimize yürüdüler darp etmeye kalktılar. Böyle hayatında turizmin t sini bilmeyen kalifiyesiz elemanlarla çalışmak sizin gibi büyük şirkete yakışmadı. Her şeyden önce hoşgörü.
Yorum Gönder