Şikayetim Vodafone yurtdışı geçirmesi, o Red tarifeleri satarken milleti yurtdışı da ücretsiz her şey dahil diye yedirip millete, sonra da yurt dışına çıkınca faturanı kabartıyor. Hem de kabul bile etmesen neymiş yurt dışı kullanımı itiraz edince de o eski kalitesi olmayan müşteri hizmetlerindeki arkadaşlarıyla papaz oluyoruz. Küfür yok hakaret yok hanımefendi benimle bu şekilde konuşamazmış o zaman ne konuşacağız acaba kendileriyle, Vodafone önceden bir kaliten vardı artık yok bu kesin. T***'den yıllar önce geçtim. Bir buçuk seneye kadar da gayet memnundum. Ama T***'e kurban olsunlar. Elitlik sıfır bana mesaj atıyorsun kabul etmiyorum etmediğim bir şey için neden faturama fiyat Çıkarıyorsun. Faturam itiraz ediyorum diyorum müşteri hizmetlerine edemezsiniz diyor size ne pardon sen görevini yap!
Yorum Gönder