İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Yanlış Tanımlanan Tarife Problemi.

Vodafone Yanlış Tanımlanan Tarife Problemi.

T*********'da faturalı olan 536 974 08 *** numaralı hattımı Şubat ayında Vodafone faturalı esnek maksi tarifesine taşıdım. Daha sonra bir üst tarife olan faturalı esnek ekstra tarifesine Vodafone müşteri hizmetlerini arayarak geçiş yaptım. Ama sonrasında kullanırken anladım ki 10 GB internetli tarife değil 3 GB'lik başka bir tarifenin hattıma tanımlandığını öğrendim. Durumu düzeltmek için Vodafone abone merkezine ve Vodafone müşteri hizmetleri hattına şikayetlerimi oluşturdum ama henüz taahhüt verdiğim faturalı esnek ekstra tarifesine geçişimi tamamlayamadılar. Bu süre zarfında internet aşımından dolayı fazla fatura da ödeyerek mağduriyetim oluştu. Çözüm konusunda desteklerinizi bekliyorum.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget