Vodafone WiFi kullanıcısıyım, yaklaşık iki yıllık fatura ödemelerim banka otomatik ödeme sistemi ile yapılıyor. Geçen gün yapılan yazılı mesaj uyarısın da tarafıma ödeme tarihinin değiştirildiği hakkın da bilgilendirme yapıldığını gördüm. 0 850 542 0542 arayıp ödeme tarihinin niye ve hangi gerekçe sebebiyle değiştirildiğini sorduğum da beni ikna edecek ve sözleşmem de olmayan güncelleme gerekçesi ile değiştirildiğini söylediler. Bu konunun tamamen firmanın keyfi ve geçersiz bir uygulaması olarak gördüğümden şikayet edeceğimi müşteri temsilcisine bildirdim konuyu paylaşmayı ve düzeltme yapılmadığı takdirde Tüketici Mahkemesi kanalıyla çözüm yoluna gideceğim.
Yorum Gönder