Tarife değişikliği yapmak istiyorum Vodafone benden tarife değiştirdiğim için cayma bedeli alırız diyor, kardeşim insanları enayi yerine koymayın para kolay mı kazanılıyor tarifem yetersiz arttırmak istiyorum nasıl sen cayma bedeli alırsın,2 tane hattım var senelerdir Vodafone kullanıyorum yaptığınız ayıp kapattıracağım hattı o olacak bu millete yazık değil mi, Vodafone'dan şikayetçiyim.
Yorum Gönder