İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Şikayetçiyim, Kimse Dönüş Yapmıyor

Vodafone Şikayetçiyim, Kimse Dönüş Yapmıyor

14.8.16'da yurt dışına çıktım. 15.3.17'de Türkiye'ye döndüm. Faturalarımın yüksek olduğunu gördüm. Paşabahçe Vodafone mağazasına gittim nedenini sordum. Aldığım cevap 12:08'de bir oyun sitesine abone olduğum söylendi. Bu işin bilgim dışında olduğunu söyledim. Şube beni çağrı merkezine yönlendirdi. Bende aradım ilk konuşmamda telefonu suratıma kapattılar. İkinci defa aradığımda en başta telefonu suratıma kapattıklarını ve kayıtların ellerinde olduğunu belirttim ve benimle ilgilendiler. Fatura detaylarından incelediğimiz kadarıyla aylık ortalama 20 TL üyelik ücreti kesilmiş olduğunu fark ettik. Çağrı merkezine de şöyle belirttim. Ben zaten 14 Ağustos'ta yurt dışına çıkacakken neden 2günlük üyelik yapayım'. Kesintilerin tarafıma ödenmesini talep ettim. Bana yetkililerle görüşüp geri dönüp IBAN numaramı alacaklarını söylediler. Fakat üzerinden 10 gün geçti kimsenin bana döndüğü falan yok.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget