Sırf 3 aylık hediye Netflix için T**T***'dan Vodafone'a hattımı taşıdım. Hattım dün kullanıma açıldı. 'Netflix başarıyla hattınıza tanımlanmıştır' diye mesaj da geldi. 4.5G Red 10 tarifesine aboneyim. 3 aylık hediye Netflix paketini aktive edemiyorum. Vodafone'un sitesinde yazan her şeyi denedim. Netflix yazıp 3636'ya gönderiyorum. 'Sahip olduğunuz diğer ürünler medeniyle bu ürünü alamazsınız b003' diye mesaj geliyor. Https://offers. Vodafone.com/tr adresine giriyorum. Telefon numaramı ve SMS ile gelen 4 haneli şifreyi giriyorum. Her defasında "Üzgünüz, şu anda sizin için uygun bir Netflix teklifi bulunmuyor. Netflix ile ilgili seçeneklerinizi incelemek için buraya tıklayabilirsiniz. " mesajı geliyor. Yoksa Netflix için Vodafone'a geçmekle hata mı ettim? Vaat edilen bir servisi kullanamıyorum. Lütfen ilgilenir misiniz?
Yorum Gönder