Kurumunuzun 000325**** kod numaralı kullanıcısıyım. Kurumunuz tarafından yapılan yanlışlık neticesinde iş hanımızda fiber internet kutusu olmamasına rağmen 16/05/2016 tarihinden itibaren fiber internet kullanıyormuş gibi adıma fiber internet faturası kesilmektedir zaman içerisinde müşteri hizmetlerini defalarca aradım fakat herhangi bir değişen fatura olmadığı gibi her ay fazla alınan 25 TL'de iade edilmemiştir. Bunların üzerine 06/01/2017 tarihinde internet hizmetim tamamen kesilmiştir.Defalarca aramama arıza kayıtları bırakmama rağmen hiçbir türlü sorun giderilememiştir. Yaklaşık bir ay gibi bir süre internet hizmeti alamadım en son kapatmak için görüşmeler yaptım. O kadar süre oldu ki o kadar kişiyle görüştüm ki bir sonuç alamadım. Şimdi o kullanmadığım dönemlerin de utanmadan parasını istiyorlar ben kurtuldum diye sevinirken yine başıma bir şey çıktı gerçekten çok sıkıldım artık.
Yorum Gönder