İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Müşteri Hizmetlerinin Eksik Bilgilendirmesi Üzerine Tarife Değişikliği

Vodafone Müşteri Hizmetlerinin Eksik Bilgilendirmesi Üzerine Tarife Değişikliği

Müşteri hizmetlerinden gelen teklif üzerine paket değişikliğini kabul ettim. Ancak paket değişikliği için tarifemin değiştirileceği hakkında bilgilendirilmedim. Durumu fark edip tekrar faturasıza geçiş yapmak için müşteri hizmetlerini aradığımda sistemde bir arıza olduğunu söyleyip tekrar sıkıntı yaşattılar. Müşteri hizmetleri talebimi nihayet gerçekleştirdiğinde taahhüt dolmadığı için fark ücreti kesmek istediler.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget