İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Müşteri Hizmetlerinden 8 Gündür Cevap Alamıyorum.

Vodafone Müşteri Hizmetlerinden 8 Gündür Cevap Alamıyorum.

Ödemiş olduğum faturama rağmen ayın 23'ünden beri telefonum aramalara kapalı. Müşteri hizmetlerini her gün arayıp kayıt oluşturulmasına rağmen hattım hala kapalı. Sistemlerinde ödenmemiş faturamın bulunmadığını ama niye açamadıklarını bile bilmeyen Vodafone ve müşteri hizmetlerinden 8 gündür cevap alamıyorum. Ne bir açıklama ne de bir çözüm sunamadı. Yaşadığımız teknoloji dünyasında nasıl bir hat açma işlemini yapamaz ben anlamıyorum. Hem iş hem özel olarak kullandığım hattımdan 8 gündür mağdurum. Tek bir muhatap bile yok. Bu nasıl bir sistemdir ki 8 gündür hattımı açamaz. Ne operatörden ne de müşteri hizmetlerinden memnun değilim.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget