Hattımı 16 Şubat 2017 tarihinde Vodafone'dan Türk Telekom'a taşımış olmama rağmen Vodafone hattımın 24 Mart 2017 de taşındığını söyleyip benden haksız ücret talep ediyor ve fatura yansıtmaya devam ediyor. Ayrıca hattım 16 Şubat 2017 tarihinde Vodafone' dan Türk Telekom'a taşınmış olmasına rağmen hattım hem Vodafone da hem Türk Telekom'da aktif gözüküyordu. Yapılan görüşmeler sonrasında hat Vodafone 'da pasif hale geçirildi ve bana dönüş yapılıp 11 lira borcunuz var bunu size gönderdiğimiz IBAN numarasına yatırırsanız borcunuz tamamen silinecek denildi. Yatırdım, fakat hala benden ücret talep ediliyor. Islak imzalı dilekçe ve ödediğim dekont ektedir.
Yorum Gönder