Vodafone hattımın faturası yüksek geliyor diye hep düşünüyorum ama işlerimin yoğunluğundan hiç fatura detaylarını inceleme fırsatım olmadı. Müşteri temsilcisi ile son yaptığım görüşmede diğer ücretler adı altında faturaya yansıyan Live TV adıyla sosyal medyada reklamların arasında gizlenmiş istek ve onay kutusuyla tüketicinin bilgisi olmadan dalgınlık ve dikkatsizliği sonucu abone yapıyor, fatura bedeli Vodafone aracılığıyla alınıyormuş bende kaç aydır ödediğimi bilmiyorum ama her ay 50 ile 70 lira arasında param alınmış. Bir operatör şirketi nasıl olur da 3. kişilere müşterisinin onayını almadan ödeme yapabilir? Bunu da sonra ondan tahsil eder ben sonuna kadar hakkımı arayacağım. Tüketici Hakları koruma derneğine başvuracağım bilgine Vodafone.
Yorum Gönder