02.04.2017 tarihinde Vodafone tarafında faturasız hattım faturalıya geçmiştir. Benim talebim isteğim olmadan kafalarına göre kanunsuz bir şekilde tarife değişikliği yapılıyor müşteri temsilcisiyle görüşmem sonucu bizim hatamız dendi bakalım fatura çıkaracaklar mı bu konuda da okuduğum kadarıyla tek mağdur ben değilim. Kanun tanımaz şekilde diğer müşterileri de mağdur ediyorlar. Benim anladığım müşteri kaçırmak bunların derdi ya da kanun tanımamazlık.
Yorum Gönder