İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Fazla Faturalandırdı İade Yapmıyor

Vodafone Fazla Faturalandırdı İade Yapmıyor

Aralık 2016'da mevcut Vodafone tarifenin uygun bir tarifeye geçirilmesi için çağrı merkezi ile görüşme yaptım ve 10 TL fiyatlı bir tarifeye geçişimin sağlandığı söylendi. Fakat çağrı merkezi görevlisi yanlışlıkla 45 TL tutarlı bir tarifeye işlemimi gerçekleştirmiş. Yaklaşık 2 ay sonra fark ettiğimde tekrar çağrı merkezini aradım ve itirazda bulundum. Daha sonra yaptığım aramada itirazımın haklı bulunduğu belirtildi. Fazla ödediğim yaklaşık 100 TL'nin iadesini talep ettim. İşlem kaydı açıldığını belirttiler. Haklılığım ispatlanmış olmasına rağmen Vodafone tarafından bilinçli olarak bedel iadesi yapılmamaktadır. Defalarca çağrı merkezini aramama rağmen sonuç alamıyorum. Her seferinde evet haklı bulunmuşsunuz iade için talep açalım diye iletiliyor fakat sonuç alamıyorum. Mağduriyetimin giderilmesini rica ederim.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget