Ağustos ayında Vodafone' den müşteri hizmetlerinden beni arayıp faturanıza ek 1 TL karşılığında aşım bedeli ödemeyeceksin dedi bende kabul ettim. Kasım ayındaki faturamda martta bitecek taahhüdümün Ağustos ayına uzadığını gördüm bende şikayet ettim. Ses kayıtlarım dinlendi haklı bulundum. Vodafone'dan beni arayıp, buna karşılık hiçbir cayma bedeli ödemeden istediğim zaman ayrılabileceğimi söylediler. Bende müşteri hizmetlerini arayıp 2 ay erken çıkmak istediğimi söyledim. Onlarda bana tabi istediğiniz zaman çıkabilirsiniz dediler. Bende onlara özellik sordum bakın erken çıkınca son faturama cayma bedeli yansıyacak mı onlarda bana kesinlikle yansımayacak dediler. Bende yine sordum bakın faturam yüksek gelirse ödemem dedim onlarda bana "yok A**bey kesinlikle yansımayacak "dediler bende 2 ay erken çıktım. Son faturama 3 aylık tutarı da ödememi istiyorlar. Verilen sözler tutulmadı.
Yorum Gönder