İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Fazla Fatura Çıkarması Hakkında.

Vodafone Fazla Fatura Çıkarması Hakkında.

Vodafone hattımı müşteri hizmetlerinin teklifi sonucu 21 Şubat 2016 tarihinde aylık 26.50 TL'ye 12 ay taahhütlü faturalı tarifeye geçirdim. Vodafone müşteri hizmetlerini arayarak faturalı hattımın 12 aylık taahhüdünün 12. ayının dolmasına 1 ay kala -21.01.2107 tarihinde ve 2 gün kala 19.02.2017 tarihinde (iki kez) bir yıllık taahhüt süresi dolduktan sonra geçerli olmak üzere faturasıza geçme talebinde bulunmuş olmama rağmen müşteri hizmetleri gerekli geçişi gerçekleştirmedi. Faturalı paketi de normal tarifeden fiyatı yükseltilmiş faturalı tarife olarak devam ettirdiler. Müşteri hizmetlerini tekrardan aradığımda Vodafone'da ki bir sistemsel arızadan dolayı geçişin gerçekleştirilemediğini ve geçiş gerçekleşene kadarki faturayı Vodafone'nin karşılayacağını söylediler. Fakat öyle olmadı ve adıma 15.90 TL'lik fazla fatura çıkardılar. Ayrıca tarafıma hiçbir şekilde dönüş bile yapılmadı.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget