Vodafone Faturam 24 TL İken 43 TL. Müşteri temsilcisine ulaşamıyorum. Faturam 24 TL iken 43 TL geldi ama muhatap bulamıyorum. Geçen senede 2 ay fazla fatura ödeten bu firma artık yetti. Umarım kendileri bir zahmet bana ulaşır. Tiny 02:54:00 Paylaş: Twitter Facebook URL Print Email Etiketler: Şikayetler Vodafone
Yorum Gönder