Vodafone kadar kötü bir operatör daha yoktur. Tarifem değişmediği halde 78 TL cayma parası gibi bir şey kesilmiş. Normal faturam 49 TL esnek l olarak devam ediyor zaten neyin cayması neyin parası bu? Az bir tutar olsa anlarım ama 78 nedir acilen para iadesi mi yaparlar ya da ona göre bir işlem mi yaparlar bilmem. Sürekli yüksek tutarlı ödüyorum, kötü bir çalışma şekilleri var.
Yorum Gönder