Şubat ayında biten taahhüdümden dolayı 21.02.2017'de fatura kesimi olan hattımın 20.02.2017'de telefon ile başvurarak hattımın faturalıdan faturasıza geçiş isteğinde bulundum. Telefonda başvurumun alınıp 1 hafta içerisinde tarafınıza dönüş yapılacak diye bildirim yapılmasına rağmen tarafıma dönüş yapılmadı. 1 hafta sonra ben tekrar aradığımda müşteri temsilcilerinizden 55** sicil numaralı S*** hanım 02.27.2017 tarihli görüşmemizde 20.02.2017'de başvuruda bulunduğum için sonraki dönemde tarafıma faturalandırma yapılmayacağını, tarifemi aşmayacak şekilde kullanımıma devam edebileceğimi söyledi. Maalesef tarafıma fatura edilmeyecek denen 20.02.2017 sonrası bana fatura edildi. Bunun sorumlusu ben değilim. Sizi arayarak sonraki ay fatura ödemek istemiyorum diyerek faturasıza geçiş talebim olmasına rağmen bu faturalandırma çok sinir bozucu. Acil düzeltme bekliyorum.
Yorum Gönder