Vodafone faturam yaklaşık 4 kat geldi. Müşteri hizmetleri aradığımda taahhütten caydığım için cezai bedelin yansıtıldığı söylendi. Ama taahhütle ilgili hiçbir işlem yapmadım ayrıca bu numaranın Vodafone internet sitesi için giriş şifresi dahi yok. Hattı 65 yaşındaki annem kullanıyor ve telefonu akıllı telefon değil, telefon internete girmiyor. Zaten annem de internete girmeyi bilmiyor. Vodafone 'a durumu bildirdim; taahhütten vazgeçmedim; vazgeçmek de istemiyorum, taahhüdümün devamını ve bu cayma bedelimin iadesini talep ediyorum dedim. Bana cevap olarak Vodafone Yanımda uygulamasına girilip taahhütten cayıldığı o yüzden bir şey yapmayacaklarını söylediler. Taahhütten caydığımız falan yok zaten bahsi geçen numaranın Vodafone Yanımda için şifresi dahi yok. Geçen 2 ayda üst üste otomatik talimatlı faturamı almayıp bana gecikme ödettiler ve nedenini sorduğumda sistemde sorun olmuş dendi demek ki sistemleri hep sorunlu!
Yorum Gönder