Vodafone geçtiğimiz ay bana özel bir tarife teklif etti. Tarife faturalıydı neyse fiyat iyi internet paketi çok diye kabul ettim. Söylediğinden farklı bir tarifeye geçiş yaptırmış arkadaş. Bir de üstüne bana sormadan mesaj alarm servisi diye bir yere üye yapmış. "Bu sisteme biz bir şey yapamayız" dediler bunu da ara fatura kestiklerinde fark ettim maalesef. Verdikleri numarayı arayınca Vodafone'la anlaşmalı olduklarını söylediler. Resmen şok oldum! Ara fatura bana söylenen faturanın bile iki misli. Neyse kullanmaya devam ettik tabi paşa paşa ödedik parayı. Artık bu hattı iptal etmeye karar verdik. Bir kaç gün önce. Bugün müşteri temsilcisi aradı. "Hattı iptal etmeyin hattınıza 50 lira geri ödeme yapalım" dedi kadın. "Tarife değiştirelim bile" dedi. Normalde tarife değiştirince cayma bedeli alınıyor. Neyse iptal edelim deyince bize denen 30 lira cayma bedeli yerine 50 lira söylendi. Resmen usulsüzlük bu!
Yorum Gönder