17 Mart'ta Niğde Telekom Müdürlüğüne var olan yazlık internet adresime başka bir ildeki internetimi nakil ettirmek üzere gittim. Yetkililer yazlık internetimi iptal ettirmeden aynı adrese nakil işleminin gerçekleşebileceğini söylediler. İmzayı attım. Arayacağım söylendi. Kimse tarafından aranmadım. Daha sonra 22 Mart'ta telefonuma adres bilgilerimde sıkıntı olduğu arayacağım mesajı geldi. Verdiğim adres doğru idi. Daha sonra aranmadım, 30 Mart'ta kendim müdürlüğe gidip öğrendim ki, var olan adresimde yazlık internetim yüzünden nakil yapamıyorum. Başta bunun sorun olmayacağı söylenip sonra bunu önüme sürdüler. İptal işlemine aynı gün başvurdum. 7 iş günü verdiler. Son güne kadar iptal etmediler. Bugün 7 Nisan'da internetim iptal oldu ve nakil için kuruluma geldiler. Ama internetim aktif olmadı. Aktif olması için on beş gün beklemem gerektiği söylendi. Mağduriyetimin giderilmesini istiyorum.
Yorum Gönder