İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Yanlış Bilgi, Müşteri Mağduriyeti.

Türk Telekom Yanlış Bilgi, Müşteri Mağduriyeti.

Türk Telekom'a daha yeni üye oldum başıma gelmeyen kalmadı,orada konuşulanların hepsi havada kalıyor ta ki imzayı atana kadar imzayı attınız geçmiş olsun arkadaş orada anlatılana bakılırsa benim altyapım 8 megabiti destekliyor dediler tamam dedim 59 TL'dediler oda tamam 15 sonra net bağlandı zaten sebebi de bir kere telefonumu yanlış yazmışlar sonra teli düzelttik bu seferde adresi yanlış yazmışlar sonunda bağlandı neyse 8 megabit hız da indirme hızı 0.60 yuh dedim sonra 4440375 numaralı telden müşteri temsilcisi aradı altyapıyı yaptık 16 megabite yükseltelim hızınızı 65 TL'dedi ok dedik halen 8 megabit müşteri temsilcisi resmen beni mağdur etti, altyapı aynı net hızı aynı iptal ettireyim dedim 15 günlük aboneye 220 TL fatura çıkardılar bende BİMER'e şikayet ettim mahkemeye baş vurun dedi resmen insanları saf yerine koyuyorlar.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget