X şirketi internet kullanıcısıyken TTNET çağrı merkezinin tacizlerine istinaden TTNET internete nakil oldum. Vermiş oldukları taahhüt gereği ilk on ay 24 TL, sonraki bitimine kadar ise 54 TL olarak fatura gelecekti. Bu kampanya için son X faturamı faks takip mail adresine yollamam gerekiyordu. Nitekim yolladım da. Fakat ilk ay 77 TL'lik bir fatura geldi. Bu faturayı ilk ay ücretlendirmeleri ve bir aydan uzun olan fatura diye sorgusuz ödedim. 2.ay ise 54 TL fatura geldi. Aradığımda ise mailin ellerine ulaşmadığını ve bu faturayı ödemem gerektiği bilgisini aldım. Fakat maili tekrar atarsan sonraki aylarda 24 TL'den faydalanabileceğimi söylediler. Kabul edip yine yolladım maili. Fakat şimdi de 54 TL fatura geldi. Yollamış olduğum mailin ellerine ulaşmadığı bilgisi ile hiç indirim alamayacağım söylendi. İptal edin diyorum bir dünya taahhüt iptal bedeli çıkarıyorlar. İndirimde yapmıyorlar.
Yorum Gönder