2 ay öncesinde TTNET üyesi oldum. 2 yıl taahhüt verdim. Modem ücretsiz denildi. Şimdi ise modem ücretinin aylara bölünüp fatura ya yansıtıldığını öğrendim. Konu ile şikayet oluşturdum. Ses kaydı dinlemek istedim dinletmediler ve ses kaydını. Bir de dalga geçer gibi sorun yok dediler. Tek kelime ile skandal, başka bir şey değil. Konu ile ilgili adlı şikayette de bulunacağım. Ses kayıtlarını o zaman dinletirler anca. Modem ücretsiz deyip üye olduktan sonra aylık yansıtıyorlar. Tek çare Tüketici Hakem Heyetine başvuru yapmak.
Yorum Gönder