Türk Telekom ttnet'e 4 nisanda ariza kaydi olusturdum ve haberim olmadan kaydi kapamislar. Yan komşuma ariza ekibi gelince sordum o bolgeye onlar bakiyormus fakat kendilerine kayit dusmemis. Haberim olmadan actigim kaydi neden kapattilar?
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Türk Telekom ttnet'e 4 nisanda ariza kaydi olusturdum ve haberim olmadan kaydi kapamislar. Yan komşuma ariza ekibi gelince sordum o bolgeye onlar bakiyormus fakat kendilerine kayit dusmemis. Haberim olmadan actigim kaydi neden kapattilar?
Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Yorum Gönder