30.03.2017 tarihinden itibaren internetimiz yoktur. Burası bir iş yeridir. Tam 8 gündür mağdur olduk. Sözde Prime müşterisiyiz Türk Telekom'da! Yüzlerce arama yapmış olmamıza rağmen hiçbir şekilde Telekom'dan bize dönüş sağlanmamıştır. 21.yüzyılda İstanbul'un ortasındayız ve başımıza gelenlere bak. Telekom yetkililerini sorunu çözmeye davet ediyoruz.
Yorum Gönder