Malatya Merkezde oturmaktayım. Apartmanım yeni ve henüz kutusu takılmamış. Bir ev sahibi 6-7 ay önce internet başvurusu yapmasına rağmen hala bir gelişme yok. Ben de aradım müşteri hizmetlerini ve yine olumsuz yanıt. Var olan ADSL hattımı nakil ettirmek istedim ama altyapı sorunu nedeniyle maalesef şu an mümkün değil. Bana mevcut hattımı dondurma teklifi geldi. Böyle büyük bir kurumun sunabileceği başka çözümler olmalı. Teknoloji çağındayız ve internetsiz kalmak istemiyorum.
Yorum Gönder