10 yıldır Türk Telekom müşterisiyim. Evimi taşıma nedeniyle nakil talebinde bulundum. Altyapı sorunu olmasından dolayı sorun giderilene kadar internet ve telefon hattımı dondurmak istedim. Ancak 180 günden sonra dondurma hakkımın bittiğini belirttiler. Bu süreden sonra fatura tekrar işlemeye başladı. Ocak ayında hattımı iptal etmek için Türk Telekom Cemalpaşa Seyhan müdürlüğüne gittiğimde hattımı dondurduğum için taahhüt süremin uzadığını ve 18 Mart'a kadar beklemem gerektiğini, teknik nedenlerden dolayı iptal istediğimden teknik raporun gelmesi gerektiğini en geç 15 gün içinde geleceğini belirttiler. Daha önce 50 TL ödediğim faturayı da 73 TL yapıp bana 3 ay boyunca ödettiler ve teknik raporun hala gelmediğini söylediler. Nitekim teknik rapor gelmediğinden taahhüdüm bitikten sonra iptal ettirdim. 2 gün sonra iletişim merkezinden H*** İ*** sağır diye biri aradı.
Yorum Gönder