12.3.2017 tarihinde evime internet almak için Türk Telekom'a telefon üzerinden başvuru yaptım, 10 gün kargo bekledik. 10 daha geçti gelen giden olmadı. Aradan 20 gün geçti. Bize online istek olduğu için gelmediklerini geç geldiğini söylediler. Bunun üstüne talebi iptal ettik. Yeniden bayiden başvuru yaptık. Tekrar 1 hafta daha geçti gelen giden yok. Şimdi de firma elemanı aradı ve fiber kabloyu bizim çekmemiz gerekiyormuş. Yaptırın öyle gelelim diyorlar bu nasıl hizmet. Daha önce T****internet paketi kullanıyordum ve aynı gün içinde gelip yaptılar ve hiçbir kablo işlemi ile uğraşmadık ki oturduğum bina 15 yıllık idi. Adamlar o bina da bu sistemi çekmeye üşenmediler. Şimdi ki ise 3 yıllık bina ve sistem yok yapamayız siz kutuya kadar çektirin hattı diyorlar. Başka firmadan almak istiyoruz yok rekabet yasası nedeni ile diğer firma da gelmiyor resmen vasat hizmet almaya zorunlu bırakılıyoruz.
Yorum Gönder