Türk Telekom Prime kullanıyorum. Her ayın 10'unda hattım yenileniyor. Ben de 1 haftadır yurt dışındayım. Ayın 11'i oldu tüm 3G ve arama kapandı. Nedeni ödenmemiş fatura borcu. Oysa tüm faturalarım ayın 15'inde otomatik talimatla ödeniyor. Üstelik son fatura döneminin ödenmesi için 5 Mayıs'a kadar vaktim var. Böyle iş görmedim. Paramla mağdur oluyorum. Para verip 2 GB internet hakkı alıyorum yurt dışında kullandırtmıyor ve hattımı kapatıyor. Vodafone Red bundan çok daha kaliteli.
Yorum Gönder