İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Prime Yurt Dışı Skandalı

Türk Telekom Prime Yurt Dışı Skandalı

Türk Telekom Prime kullanıyorum. Her ayın 10'unda hattım yenileniyor. Ben de 1 haftadır yurt dışındayım. Ayın 11'i oldu tüm 3G ve arama kapandı. Nedeni ödenmemiş fatura borcu. Oysa tüm faturalarım ayın 15'inde otomatik talimatla ödeniyor. Üstelik son fatura döneminin ödenmesi için 5 Mayıs'a kadar vaktim var. Böyle iş görmedim. Paramla mağdur oluyorum. Para verip 2 GB internet hakkı alıyorum yurt dışında kullandırtmıyor ve hattımı kapatıyor. Vodafone Red bundan çok daha kaliteli.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget