"Magazino aboneliğin başladı! Aylık yalnızca 20 TL'ye en güncel magazin haberleri cebinde! İptal edilmediği sürece her ay otomatik yenilenir. İptal etmek için iptal Magazino yazıp 3435'e gönderebilirsin! Http://xrink. Me/BKZm8 MH:08507233016 B001" Şeklinde 02.04.2017 saat 21:00 sularında bir SMS aldım. Türk Telekom çağrı merkezini aradığımda "bu uygulamaya üye olmuşsunuz, bizlik bir durum yok ama iptal edebiliyoruz" şeklinde cevap aldım. Ancak uygulama için hiçbir yerde onay vermedim. Ayrıca üyelikten dolayı faturama 20 TL yansıtılacağı bilgisini söylediler. Bu nasıl bir durumdur? Onay vermediğim halde nasıl olur da para öderim? Türk Telekom firmasının bu tarz oyunlara nasıl onay verdiğini anlamıyorum. 1 kere olsun kullanmadığım uygulama için faturama bedel yansıtılmamasını talep ederek gerekli bilgilendirmeyi ivedi olarak tarafıma bekliyorum.
Yorum Gönder