İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Müşteri Hizmetleri Abonelerini  Yanıltıyor

Türk Telekom Müşteri Hizmetleri Abonelerini  Yanıltıyor

Müşteri hizmetleri ile 29 Mart tarihinde bitecek taahhütname öncesi yaptığım görüşmede kendilerine; evde internet kullandığımı fakat sabit telefon hattını mecburenmodem için aldığımı ve evde telefon avize olmamasına rağmen sadece modemden dolayı sabit telefon hattı olduğunu ve buna aylık 14.98 TL ödeme yapmayı istemediğimi bunun bedelini düşürmek talebim olduğunu söylemiştim. Eğer olmuyorsa da hepsini kapatmak istediğimi söyledim taahhütnamem bitmeden aradım. Bana kendileri bana kampanya yapıp sadece bundan sonra aylık sadece internete 54.00 TL ödeyeceğimi, telefon faturası olmayacağını bunun içinde ilk faturamda toplam 185.99 TLolup sonrakiler ise yukarıda da belirttiği gibi sadece internet ücreti 54.00 TL olacağı yönünde beni ikna etmişlerdi. Bugün ödeme yapmak için sistemden baktığımda bana yine telefon faturası yansıtıldığını gördüm. Bu nedenle şikayetçiyim.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget