Türk Telekom mobil abonesiyim. 29 Mart 2017 tarihinde saat 13:04'te tarafıma kullanıcı adı ve şifre içeren bir mesaj geldi. Mesajda Funtoonez diye bir oyun sitesine abone olduğum ve bir haftalık 14 TL faturama yansıtılacağı yazmaktaydı. Halbuki hiçbir yere abone olmamış ve kayıt oluşturmamıştım. Daha sonra internetten bir araştırma yaptım ki bir de ne göreyim benim gibi mağdur olan ve habersiz usulsüzlüğe uğrayan bir sürü insan varmış meğer. Türk Telekom müşteri hizmetlerini aradım şikayet kaydı oluşturdum. Ayrıca yarın Savcılığa, Emniyete ve Tüketici Haklarına şikayette bulunup dava açacağım. Bir de mobil hattım ödemelere açıkmış haberim olmadan ve iznim alınmadan yapılan bu tür uygulamalarda insanın aklına ilk şu soru geliyor. Türk Telekom bu işlemleri komisyon alarak mı yapıyor. Müşterilerini neden korumuyor da bu tür işlemlerle kullanıcılarını mağdur ediyor.
Yorum Gönder