Türk Telekom hat kullanıcısıyım, 1 ay gecikmeli 308.5 TL'lik telefon faturasını bugün saat 19.00 itibariyle yatırdım ve fakat saat 00:11 olmasına rağmen hattım hala kısıtlanmıştır diyor ve bunun mağduriyeti nedir sorumlusu kimdir? Acil ve önemli görüşmelerim var ama fakat Türk Telekom çalışanları sayesinde hepsi aksadı emeği geçeni tebrik etmek lazım.
Yorum Gönder