İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Kontratlı iPhone 7s Plus Red Ayıplı Çıktı

Türk Telekom Kontratlı iPhone 7s Plus Red Ayıplı Çıktı

Kontratlı iPhone 7s Plus red ayıplı çıktı, ses kısma tuşu çalışmıyor, kırmızı kısmında leke atması var, bayiye götürdüm, Apple'dan doğa raporu almamı söylediler, aldım buna rağmen henüz teslim almadılar, mail atmışlar, onay gelecekmiş, sonra beni arayacaklarmış. Teslim alıp cihazı gönderecekler, incelenecekmiş ve yurt dışından yeni cihaz gelecekmiş. 1 ayı bulur diyorlar. Şaka gibi 5 bin liralık telefon alıyorsun paranla rezil oluyorsun. Birileri bunlara dur demeli.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget