Kontratlı iPhone 7s Plus red ayıplı çıktı, ses kısma tuşu çalışmıyor, kırmızı kısmında leke atması var, bayiye götürdüm, Apple'dan doğa raporu almamı söylediler, aldım buna rağmen henüz teslim almadılar, mail atmışlar, onay gelecekmiş, sonra beni arayacaklarmış. Teslim alıp cihazı gönderecekler, incelenecekmiş ve yurt dışından yeni cihaz gelecekmiş. 1 ayı bulur diyorlar. Şaka gibi 5 bin liralık telefon alıyorsun paranla rezil oluyorsun. Birileri bunlara dur demeli.
Yorum Gönder