İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom İstek Dışı Oyun Kulübü Üyeliği

Türk Telekom İstek Dışı Oyun Kulübü Üyeliği

Türk Telekom faturalı hat kullanıyorum. 30 lira olan faturama bu ay 20 lira ekstradan eklemişler. Sebebini öğrenmek için müşteri hizmetlerini aradığım zaman oyun kulübüne üye olduğumu söylediler. Telefonuma ne üye olur musunuz ne de üyeliğiniz oluşmuştur diye bir mesaj da gelmedi. Yani onayladığım hiçbir şey ortada yok. Faturalara irade dışı bu tarz işlemle ekstra ücretler eklemek ve bunun ödenmesini beklemek hiç adil değil. Yapılan haksız kazançtır ve bu ücretin derhal faturamdan silinmesini istiyorum.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget