10.04.2017 tarifem yenilendi. 13.04.2017 gelen mesajda 5 GB internetimin dolup üzerine 42 TL'lik internet aşımı yaptığım yazıyordu. 3 günde ne yapmış olabilirim de bu kadar internet harcadım diye mobil uygulamadan kontrol ettim, İnternet04 koduyla arka arkaya sürekli kullanım gözüküyor. Müşteri hizmetlerini arayıp sordum, telefonunuzdaki uygulamalardan biri yapıyordur dedi. Mobil verimi kapattım, ertesi gün yine kontrol ettim, mobil verim kapalıyken bile İnternet04 kodu kullanıldı gözüküyor benim interneti kim kullanıyor?
Yorum Gönder