Yaklaşık 1 haftadır evimize internet bağlatmaya çalışıyoruz. Ekip geldi doğru düzgün bakmadan burada kablo yok halledin yarın gelelim dediler. Biz bir sitede oturuyoruz sorduk söyledikleri kablo bizde zaten mevcutmuş ama bunu kontrol bile etmeden gittiler. Sonrada ne gelen oldu ne de arayan. Biz TTNET'i aradığımızda da açık bir şekilde kendi ekiplerine ulaşamadıklarını bir şey yapamayacaklarını 7-15 gün arası daha beklememiz gerektiğini söyledi. O zaman iptal etmek istiyoruz dediğimde onu da yapamadıklarını söylüyor. Müşteri kaçırmak bu olsa gerek. Yazıklar olsun ne bir çözüm üretiyorlar ne de iptal ediyorlar. Benim yarın ilk işim gidip iptal etmek olacak.
Yorum Gönder