31.03.2017 tarihinde Avea sim kartım için yedek kart çıkarttım bana 1 saate açılır dediler 3 gün oldu daha açılmadı o2-de welcome yazıyor şebeke gelmiyor.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
31.03.2017 tarihinde Avea sim kartım için yedek kart çıkarttım bana 1 saate açılır dediler 3 gün oldu daha açılmadı o2-de welcome yazıyor şebeke gelmiyor.
Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Yorum Gönder