Yaklaşık 5 yıldır Türk Telekom mobil kullanıcısıyım ve cihazlarını alıyorum fakat son dönemde çok fazla haksızlığa uğradığımı düşünüyorum firma yeni müşterilerine 10 GB internet 1000 dakika 1000 SMS'i 39 TL'ye verirken ben 6 GB internet 600 dakika ve sınırsız SMS (hiç kullanmıyorum) 50 TL'ye alıyorum. Yeni kampanyalardan ben de yararlanmak istiyorum, haksızlığın giderilmesini aksi takdirde müşterisi olmaktan ayrılacağımı belirtmek isterim. Yeni çıkan kampanyayı ben de kullanmak isterim geri dönüş bekliyorum.
Yorum Gönder