Konuya baştan başlamak istiyorum, bundan yaklaşık 5 ay önce Türk Telekom bayiine ananemin üstünde olan telefon ve internet hattını üzerime almak için başvurduk. Bayii görevlisi öncelikle internet ve telefon (sabit hat) faturalarını ödeyip borçsuz olmanız gerekiyor dedi bende gerekli bütün ödemeleri yapıp internet hattını ve telefon hattını borçsuz bir şekilde üzerime aldım.Daha sonra yalın internete geçtim telefon (sabit hat) iptal ettim, her şey buraya kadar normaldi taa ki 2 gün önce TTNET tarafında ilamsız icraa takibi gelene kadar. Bu icraa takibinde yazılana göre 17.01.2017 tarihinde 239,93 TL ve 17.12.2016 tarihinde 80.50 TL yani toplamında 8.77 TL'de faizle birlikte 329.20 TL borç var. Bu fiyatta indirimli fiyatmış gerçek tutar 600 TL. Ne yapmam lazım? Not: Borç ananemin gözüküyor!
Yorum Gönder